Noi lansări de produse în segmentul de ciocolată și înghețată

• Industria de ciocolată și cea a gelateriei se mențin în continuare în topul inovației, cu lansări frecvente de produse noi și atrăgătoare pentru consumatori.

De la combinații îndrăznețe de arome la ciocolată premium cu alcool, opțiunile pentru iubitorii de ciocolată și înghețată devin tot mai bogate cu aceste noi lansări de produse ale marilor companii producătoare. Ouă de ciocolată pentru sărbătorile pascale de la Lir Chocolates, o nouă variantă a tabletei de ciocolată Aero sau o înghețată de ciocolată albă amestecată cu merișoare scandinave, toate sunt menite să îmbogățească experiențele senzoriale ale consumatorilor.

Gama de ciocolată Aero primește o variantă cu alune de pădure

Ciocolata Aero, celebrul brand al companiei Nestlé, lansată în 1935 ca prima ciocolată „cu bule“, a ajuns să fie una dintre cele mai iubite varietăți de ciocolată din Marea Britanie și Irlanda. De la inventarea ei și până în prezent, ciocolata aerată Aero a făcut înconjurul lumii. Acum este savurată peste tot, din Canada și Australia, până în Africa de Sud și Japonia.

Noi lansări de produse

Și pentru că mulți consumatori văd în ciocolata Aero răsfățul suprem, specialiștii Nestlé în cercetare și dezvoltare propun încă un produs în gama celebrei tablete de ciocolată. Rezultatul este o nouă aromă pentru batonul aerat: Aero Choco-Hazelnut. Potrivit cercetătorilor noul produs este rezultatul cererilor frecvente ale urmăritorilor canalelor de social media ale Aero. În același timp, Nestlé propune pentru tableta Aero Peppermint o cantitate mai mare, de 145 g.

Tony’s Chocolonely prezintă „Chunky Egg“

Tony’s Chocolonely este o companie olandeză de dulciuri fondată în 2005 de producătorul de televiziune și jurnalistul olandez Teun van de Keuken care, descoperind că majoritatea ciocolatei produse la acea vreme avea legături cu munca în condiții de sclavie, decide să producă el însuși ciocolată. Brandul a fost numit „Chocolonely”, cu referire la faptul că Van de Keuken simțea că este singura ( „lonely“ ) persoană din industrie care era interesată de eradicarea sclaviei.

Marca de ciocolată etică Tony’s Chocolonely se pregătește pentru Paște cu lansarea unui Ou de Ciocolată Chunky. Fabricat din 180 g de ciocolată, noul produs este disponibil în variantele de ciocolată cu lapte și ciocolată cu lapte și caramel sărat.

Noi lansări de produse

La fel ca în cazul tuturor produselor de ciocolată Tony’s Chocolonely, cacaua este obținută în conformitate cu principiile de aprovizionare ale companiei, ceea ce înseamnă că este trasabilă, certificată Fairtrade și că fermierii care au produs-o au fost plătiți corect.

Produsul Chunky Egg se alătură lansărilor pascale din anii anteriori și anume „Egg-stra special” și „Egg-stra special chocolate egg pouches”.

Ouă de ciocolată cu aromă de alcool

În ultima vreme, în diverse canale de vânzare cu amănuntul din industria ciocolatei, este în creștere așa-numita tendința de „premiumizare”, fenomen datorat comportamentului consumatorilor care caută din ce în ce mai mult o calitate și o valoare sporită de la achizițiile lor. Acest lucru este valabil în special pentru cei care cumpără cadouri de Paște pentru adulți, cererea de ouă de ciocolată premium, infuzate cu alcool fiind în plină expansiune.

Noi lansări de produse

Astfel, compania irlandeză Lir Chocolates lansează noi varietăți de ouă de ciocolată pentru sărbătorile pascale, respectând tendințele din piața de profil. Două sunt din colecția Baileys Chocolate „Baileys Original Easter Egg“  (un Ou de Ciocolată cu caramel sărat și trufe cu lichior Baileys și un Ou de Ciocolată albă cu căpșuni umplut cu trufe infuzate cu lichior Baileys) și unul de la Guinness.

Oul de Ciocolată Rugby Ball Guinness are un înveliș de ciocolată neagră robustă, plin cu trufe de ciocolată cu Guinness. Fiecare trufă are o crustă de ciocolată neagră și este umplută cu alcool Guinness aromat.

Noi lansări de produse

Înghețată Cadbury Dairy Milk

În ciuda temperaturilor încă scăzute, cu gândul la sezonul care urmează, tot mai multe inovații în materie de înghețată ajung pe rafturile magazinelor. Compania Cadbury, deținută de Mondelēz International, scoate pe piață două produse noi: un Cadbury Caramilk Stick și un Crunchie Blast Cone.

Cadbury Caramilk Stick este realizat cu înghețată de vanilie, sos de caramel și un strat dublu de ciocolată cu sos de caramel între cele două foi de ciocolată. Deoarece caramelul este încă în topul preferințelor consumatorilor, producătorul este convins că aroma va fi un succes și în rândul clienților săi pe segmentul de înghețată.

Noi lansări de produse

A doua înghețată propusă de celebrul brand este Cadbury Crunchie Blast Cone, realizată din înghețată cu fagure de miere, bomboane popping și bucăți de ciocolată Cadbury Dairy Milk, acoperită cu un stat de ciocolată și bucăți de fagure de miere, totul într-un con de napolitană crocantă.

Nuii, brand deținut compania de înghețată Froneri, lansează două noi arome de înghețată

Consumatorii sunt în căutarea unui moment de răsfăț suprem, care să ofere o experiență notabil mai presus de cea obișnuită, o reală aventură a gustului. Și, categoric, ambele arome lansate pe piață aduc ceva interesant și diferit în portofoliul brandului Nuii.

Noi lansări de produse

Prima aromă – Caramelised Salted Almond & New Zealand Honey – folosește miere Kamahi, înghețată de vanilie, ciocolată  cu lapte și migdale caramelizate și sărate.

A doua, Nuii Ice Cream Adventure, combină ciocolata albă cu merișoare de munte scandinave. Această aromă de înghețată este realizată din înghețată mascarpone, sos de merișoare și un înveliș de ciocolată albă.

Noi lansări de produse

Cu siguranță, aceste noi lansări de produse în industria ciocolatei și gelateriei nu fac decât să ateste dinamismul și creativitatea continuă din spatele acestor branduri de renume. Ele reprezintă doar vârful icebergului într-un ocean de inovație și arome de excepție care vor continua să surprindă și să încânte consumatorii în viitorul apropiat.

Astfel, este de așteptat ca în următoarea perioadă să asistăm la alte inovații, care să ofere o paletă tot mai bogată și mai diversificată de opțiuni de răsfăț suprem. Și asta pentru că, într-o lume în care preferințele și așteptările consumatorilor sunt în continuă evoluție, companiile producătoare trebuie să rămână în pas cu tendințele și să ofere produse care nu numai să satisfacă, ci să și depășească așteptările. Prin diversitatea de arome, texturi și ingrediente folosite în aceste lansări, se conturează un peisaj fascinant al gustului, în care fiecare produs este o invitație la o călătorie senzorială unică și memorabilă.

Articol realizat de Gabriela Dan, Redactor Arta Albă

Citiți pe Arta Albă și: Freya – Inteligența Artificială pentru gelatieri

Înscriere la Newsletter

Articole similare

Comentarii

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

spot_img

Instagram

Articole recente

*Prin completarea câmpurilor ești de accord cu prelucrarea datelor cu caracter personal conform GDPR și înscrierea la Newsletter Arta Albă.