Câte produse de patiserie sau panificație voi vinde mâine? Cum îmi îmbunătățesc comunicarea cu clienții mei, dar și cu potențialii clienți? Unde îmi găsesc timp pentru a-mi promova activ produsele și magazinul online?
Vremuri pline de provocări
Gestionarea unei afaceri de succes, cu produse artizanale proaspete de panificație, patiserie sau cofetărie, poate fi cu adevărat o provocare în aceste zile. Estimarea vânzărilor pentru a doua zi, optimizarea producției și reducerea la minimum a pierderilor reprezintă esența succesului. înțelege aceste provocări și recunoaște că succesul unei afaceri înseamnă mult mai mult decât generarea de vânzări. Mai ales acum, când mulți comercianţi se confruntă cu cereri scăzute din cauza pandemiei COVID-19. Carantinele locale, preocupările clienților cu privire la vizitele fizice în magazin, gestionarea cererii în creștere pentru comenzile online, ca să nu mai vorbim despre livrarea produselor la adresa clienţilor, creșterea vânzărilor online și gestionarea disponibilității personalului atunci când apar dificultăți, totul a devenit noul normal peste noapte.
Bapacho – YOUR LOCAL BAKER. ONLINE.
Pentru a spriji antreprenorii din industria de panificație, patiserie și cofetărie, Zeelandia a lansat Bapacho în Europa. O soluție practică, online, care conectează cerințele zilnice ale consumatorilor locali cu sortimentele din magazinele prezente pe platformă. Consumatorii pot plasa comenzi folosind computerul sau aplicația Bapacho de pe telefon, pot plăti online și pot alege să își ridice comanda personal sau să folosească serviciul de livrare. Bapacho ține evidența tuturor comenzilor pentru a facilita repetarea lor în timp.
Dar Bapacho este mai mult de atât! Creează o perspectivă asupra cererii de mâine și îi ajută pe comercianți în marketingul lor online. Platforma este promovată în mod activ pe rețelele sociale și nu numai pentru a determina consumatorii să cumpere mai mult online. O soluție gratuită, care îți întărește vânzările online și care poate ajunge atât la clienții actuali, cât și la potențialii clienți.
Pentru brutari, patiseri și cofetari
Bapacho a prins viață în urma conversațiilor cu clienții Zeelandia din diferite țări pentru a le înțelege nevoile. Aceste informații au dus la un serviciu ușor de utilizat, oferind un nivel ridicat de flexibilitate. Datorită opțiunilor facile și personalizate, puse la dispoziție în platformă, brutarii, patiserii şi cofetarii pot alege cu ușurință serviciile pe care le pot oferi: livrare, ridicare din magazin, plata în numerar și/sau plata online etc. Indiferent de serviciul ales, beneficiile de bază vor rămâne aceleași: obținerea unor informații clare despre producția pentru următoarea zi și oportunități ample pentru creșterea vânzările. Reprezentanții locali de vânzări îi vor ajuta pe comercianți să își realizeze propriul .
Pentru clienții tăi
Bapacho le permite consumatorilor să găsească cu ușurință magazine în apropierea locației lor preferate. Consumatorii pot verifica ofertele, își pot salva produsele preferate, pot plasa comenzi oricând le este convenabil. Plătesc online sau la ridicare, dar mai ales, se bucură de confortul de a ști că produsele preferate sunt gata și îi așteaptă.
Cum funcționează
îi ajută pe proprietarii de magazine să vândă online. Consumatorii vizați sunt actualii clienți și persoanele care locuiesc, lucrează sau vizitează zona în care se află magazinele fizice. Promovarea se face la nivel local, inclusiv utilizarea rețelelor sociale, reflectându-se astfel un nivel ridicat de creativitate și inspirație bazat pe informații din zona/cartierul respectiv. Acesta va mări prezența digitală locală a oricărui magazin online de pe Bapacho, deci, producătorii se pot concentra pe ceea ce fac cel mai bine, respectiv prepararea produselor artizanale de înaltă calitate.
Pentru mai multe informații, vă rugăm să contactați reprezentantul local de vânzări Zeelandia sau intrați pe