• Cofetăria Andrei oferă clienților, pe lângă prăjituri deosebite, vinuri italienești de la Cofetarul Isteț.
Restricțiile apărute pe fondul pandemiei de COVID-19 au determinat o schimbare a perspectivei consumatorilor în privința modului de a face cumpărături. Foarte mulți s-au îndreptat spre magazinele online. Studiul Taste Tomorrow, realizat de Puratos România, a relevat faptul că în privința produselor de panificație clienții își doresc să afle mai multe informații despre ceea ce vor să achiziționeze și pot face acest lucru online, dar achiziția se face preponderent în magazinele fizice.
Cofetăriile au dezvoltat noi concepte odată cu declanșarea crizei sanitare, dar și în funcție de cerințele clienților. Diversificarea portofoliilor de produse a însemnat reorganizarea planurilor de afaceri. Acest lucru a venit la pachet cu soluții complementare și investiții în digitalizare.
Cofetăria Andrei – personalizarea vânzărilor
Gama de produse de cofetărie este tot mai diversificată, iar consumatorii pot găsi cu ușurință gusturi și arome noi.
Cofetăria Andrei, din cartierul brașovean Răcădău, este un exemplu de dezvoltare a businessului prin metode inovative. Cofetăria a continuat să ofere clienților prăjituri, dar le-a pus la dispoziție și produse noi: jucării, cărți și vinuri.
„Clienții au fost cei care ne-au solicitat și altceva pe lângă prăjiturile pe care le aveam la vânzare. A fost o trecere normală spre vânzarea de alte lucruri care pot fi oferite cadou. Așa am început să comercializăm cărți, jucării și mai nou, vinuri. Intenționăm să completăm această ofertă pe viitor și cu flori”, spune antreprenorul cofetăriei, Andrei Mortasifu.
La Cofetăria Andrei găsiți prăjituri, fursecuri, foi de casă, Macarons, cozonaci, torturi, dar și candy bar pentru evenimente (nunți, botezuri, aniversări).
Vinuri spumante și ușor spumante
Vinurile sunt produse complementare noi în oferta Cofetăriei Andrei. Aici regăsiți șase sortimente de vinuri spumante și ușor spumante Lambrusco, de la Cofetarul Isteț (magazin online destinat brutăriilor, patiseriilor, cofetăriilor, ciocolateriilor, gelateriilor, sectorului HoReCa, dar și persoanelor fizice).
Descoperiți prospețimea și bucuria aromelor, parfumul gusturilor, în combinații surprinzătoare la fiecare sticlă de vin achiziționată la Cofetăria Andrei, oferind astfel celor dragi un cadou de calitate.
„Modul de prezentare al unui produs atrage. Culoarea sticlelor, faptul că sunt vinuri italienești, că sunt vinuri spumante, totul contează în alegerile făcute de clienți. Oamenii au văzut că aceste vinuri nu se regăsesc la vânzare în marile centre comerciale. Înțeleg astfel că au în față un produs care iese în evidență. Le recomand cu încredere pentru că sunt deosebite și merg de minute în pachetele cadou”, explică Andrei Mortasifu.
Inovație și diversitate de produse
Cofetăria Andrei oferă consumatorilor posibilitatea de a se răsfăța cu prăjituri și torturi, jucării, cărți și vinuri, pe care le pot achiziționa din fiecare locație sau comanda online.
„Eu cred cu tărie că nu trebuie să ne îndepărtăm de client. Comenzile în format electronic nu ne permit să interacționăm prea mult cu acesta. Când ai o persoană în față poți să îi faci recomandări. O poți ajuta să descopere gusturi și arome noi. Dacă cineva nu a încercat anumite prăjituri când ajunge la noi poate degusta dulciurile. Ne mândrim că putem realiza vânzări personalizate, astfel încât clientul să plece mulțumit” susține antreprenorul.
Între tradiție și pasiune
Andrei Mortasifu crede că răbdarea, atenția la detalii și la nevoile clienților, respectul acordat profesiei și dorința de perfecționare continuă sunt atuuri pentru dezvoltarea afacerii într-un mod constant și natural: „Ne dorim să oferim mereu produse accesibile, nu de nișă, la un preț mediu. Folosim ingrediente naturale, facem totul singuri și realizăm produse autentice pe care să le prezentăm clienților care să ne descopere și să revină cu drag la noi în cofetărie Eu cred că orice afacere trebuie să fie relaxată. Dacă vrei un business și pleci la drum cu familia poți să îți crești afacerea în timp”.
Articol realizat de Teodora Soare, Redactor Arta Albă
Citiți pe Arta Albă și despre alte trenduri în cofetărie: Trendul aromelor și condimentelor pentru anul 2021