Puratos România derulează și în 2022 Sensobus

• Puratos România derulează și în 2022 Sensobus – un amplu studiu de piață despre preferințele românilor pentru produse de patiserie și brutărie, direct la locul de achiziție.

Începând de luni, 9 mai 2022,în București, timp de o săptămână, Puratos România organizează un amplu sondaj și studiu de piață cu privire la preferințele consumatorilor români pentru produse de patiserie dulce și brutărie. Lansat în 2005, Sensobus este un laborator mobil de analiza senzorială și studii de piață, prin care se testează direct la locul de achiziție, preferințele consumatorilor români pentru produse de patiserie dulce sau brutărie.

Sensobus

În 2022, Sensobus este amplasat în parcarea Cora Pantelimon și oferă oportunitatea consumatorilor (zilnic, între 11.00-20.00) să interacționeze, să guste diverse tipuri de pâine cu maia sau checuri cu umpluturi surprinzătoare și să aleagă ce preferă. Consumatorii au astfel ocazia de a valida viitoare produse finite pe piața locală și să ofere producătorilor din industrie direcții clare pentru viitoare dezvoltări de produse.

Ce este Sensobus?

Sensobus este un instrument de analiză senzorială, lansat de Puratos Group la nivel global în 2005, un un laborator de analiză senzorială complet echipat, pe roți, cu care se testează preferințele de consum în locul unde consumatorii își fac cumpărăturile de alimente.

Cum funcționează?

Sensobus

Sensobus este dotat cu 8 unități individuale de analiză senzorială, unde fiecare consumator poate răspunde la o serie de întrebări legate de comportamentul și atitudinile de consum, iar experții Puratos le pot prezinta o selecție de produse, pe care le vor degusta și evalua în funcție de anumiți parametri.

Ce se testează?

– 9 – 11 mai: umpluturi nemaiîntâlnite de fructe
– 12 – 13 mai: specialități de pâine cu maia

Despre Puratos

Grupul Puratos este unul dintre cei mai importanți producători globali de materii prime pentru industria de panificaţie, patiserie şi ciocolaterie. Compania a fost fondată în Belgia în 1919, cu sediul central la Bruxelles, are peste 9.000 de angajaţi în 71 de ţări, deține 63 de unităţi de producţie şi 88 de centre de inovaţie, oferind clienților ingrediente calitative și nutritive adaptate cerințelor locale. Produsele Puratos sunt comercializate în peste 100 de ţări.
Puratos România oferă materii prime pentru sectorul alimentar şi servicii specializate clienților săi din sectorul industrial, artizanal și retail printr-o reţea de 10 filiale la nivel național şi prin cele două centre de inovație, din București și Cluj-Napoca, destinate testării de produse și ingrediente inovatoare. Compania a fost înființată în anul 1995, în București, având în prezent o unitate de producție în județul Ilfov, cu trei linii de producţie distincte (linie de margarină, linie de mixuri pentru patiserie şi brutărie, respectiv o linie pentru umpluturi cu fructe, creme pe bază de apă și glazuri) şi 150 de angajaţi. Puratos România este unul dintre principalii jucători din sectorul de ingrediente pentru industria alimentară, având un portofoliu extins de produse, printre care maiele active și inactive, cereale încolțite și infuzate în maia lichidă, ciocolată belgiană Belcolade, umpluturi cu fructe, glazuri, creme fine pentru deserturi.

Citește pe Arta Albă și: Importanța culorii în industria alimentară

 

Înscriere la Newsletter

Articole similare

Comentarii

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

spot_img

Instagram

Articole recente

*Prin completarea câmpurilor ești de accord cu prelucrarea datelor cu caracter personal conform GDPR și înscrierea la Newsletter Arta Albă.