• Calitatea nu este niciodată un accident, ci rezultatul unui efort considerabil de a crea produse valoroase, atât la propriu, cât și la figurat. Dar cine stabilește dacă un produs este de calitate sau nu?
Află care este opinia lui Liviu Preda despre produse, din materialul video de mai jos.
Subiectele de discuție au fost următoarele:
• Cum putem defini produsul de calitate, respectiv produsul premium în panificaţie /patiserie? Există diferenţe între aceste două noţiuni (calitate / premium), care sunt acestea?
• Care sunt caracteristicile care definesc un produs de calitate în panificație (pâine) / patiserie, respectiv un produs premium?
• Cum sunt percepute / apreciate pe piaţa românească produsele premium?
• Dezvoltarea unui produs premium poate fi o soluţie pentru creşterea businessului?
• Cine stabilește dacă un produs este sau nu de calitate? Dar pentru produsele premium?
• Consumatorul din România ştie să aprecieze (sau să facă diferenţa) între un produs de calitate şi un produs de o calitate mai slabă?
• Sunt dispuşi românii să plătească mai mult pentru un produs de calitate?
• În prezent am observat că au început să se deschidă din ce în ce mai multe brutării artizanale – este drept şi cu ajutorul programului de finanţare Start-Up. Viitorul este al produselor tradiţionale sau ale celor inovatoare?
Interviu realizat de Nicoleta Banu, Redactor Arta Albă
Citește și părerea altor specialiști – De la tradițional la avangardist