• Principalele 3 Tipuri de iubitori de înghețată – în topul consumatorilor.
• Răcorosul desert rămâne preferatul multora, nu numai în sezonul călduros.
Principalele 3 Tipuri de iubitori de înghețată se desprind din multitudinea celor ce se răsfață cu dulcele răcoros. Într-o piață în continuă creștere, producătorii trebuie să își adapteze produsele în funcție de preferințele în permanentă schimbare ale consumatorilor.
Potrivit unui studiu efectuat de Research and Markets se estimează că, până în anul 2027, piața globală a înghețatei, în creștere continuă în ultima perioadă, va atinge cifra de 87,4 miliarde de dolari.
Să consumi o înghețată, să te lași învăluit de aromele ei rafinate sau exotice, este ca și cum ai porni într-o aventură senzorială, arată un studiu Mintel din anul 2021, citat de compania producătoare de ciocolată Barry Callebaut.
Consumatorii de înghețată caută arome și texturi neobișnuite, care să contribuie la îmbunătățirea stării emoționale. Totodată, caută conexiunea socială prin experiențe comune – un grup specific preferă un anumit sortiment de înghețată. Și poate cel mai important aspect îl reprezintă faptul că, pe lângă aromele deosebite și răsfăț, înghețata poate avea și beneficii pentru sănătate, atât corporală, cât și mentală.
3 Tipuri de iubitori de înghețată
Se desprind 3 Tipuri principale de iubitori de înghețată de care producătorii ar trebui să țină cont pentru a fi în topul preferințelor:
- Pasionații de sănătate
- Urmăritorii de tendințe
- Exploratorii rafinați
Pasionații de sănătate
– Cine sunt ei?
• Cei care consumă întotdeauna alimente hrănitoare și sănătoase, își mențin un stil de viață activ și contribuie la protejarea mediului înconjurător.
– Ce vor ei?
• O experiență deosebită, un produs gustos și sănătos în același timp. Prin dezvoltarea sortimentelor de înghețată sănătoase, acest segment de consumatori se poate bucura de gusturi deosebite, fără a-și face griji cu privire la efectele nedorite asupra organismului.
• O experiență senzorială aliniată cu valorile lor de protejare a naturii. Astfel, vor opta pentru înghețată pe bază de plante, organică sau cu ingrediente din surse sustenabile.
• Un desert cu ingrediente naturale, cât mai puțin procesate. Pasionații de sănătate vor alege cu precădere înghețata din ingrediente naturale.
Urmăritorii de tendințe
– Cine sunt ei?
• Cei cărora le place să descopere cele mai recente tendințe, în special în ceea ce privește mâncarea și băuturile la modă, inovatoare, Instagram-abile.
Crescând înconjurați de tehnologie, documentarea fiecărui aspect din viața de zi cu zi și postarea acestuia pe rețelele de socializare reprezintă un factor definitor în existența lor.
– Ce vor ei?
• O înghețată care să le ofere o experiență multisenzorială, fiind în același timp și Instagram-abilă, prin culori și texturi unice, demne de a fi împărtășite pe rețelele de socializare. Speră ca astfel să fie percepuți drept trăind ultimele tendințe sau chiar fiind creatori de noi trenduri.
Exploratorii rafinați
– Cine sunt ei?
• Acești iubitori de înghețată au propriile standarde și așteptări pentru un răsfăț rafinat. Fiind experți ai produselor gourmet, ei caută produse de calitate, deosebite, care să le ofere experiențe memorabile.
– Ce vor ei?
• O înghețată de calitate superioară, cu un gust desăvârșit.
• O înghețată remarcabilă, ieșită din cotidian care să le ofere o senzație răcoritoare.
• O experiență clasică și sofisticată, transmisă de arome nostalgice, care să trezească la viață amintiri plăcute.
Articol realizat de Gabriela Dan, Redactor Arta Albă
Citiți pe Arta albă și: Top 6 tendințe de urmărit în patiserie, cofetărie, ciocolaterie și panificație