O marcă de lux din Italia a lansat poșete în formă de baghetă şi croissant

Marca de lux italiană Moschino a pus în vânzare două modele inspirate de „vedetele” brutăriei franceze. E vorba de o poşetă în formă de baghetă şi o geantă mini în formă de croissant.

Aceste modele sunt fabricate din piele, cu un design 3D care reproduce textura acestor produse de panificaţie. Logo-ul Moschino este placat cu aur. „Viaţa este frumoasă…. Plimbaţi-vă pe malurile Senei (sau în supermarket) cu această poşetă Baguette în timp ce alegeţi cel mai bun vin pentru cină. Şi poate o pâine adevărată”, indică site-ul de vânzări Farfetch în descrierea produsului. Geanta în formă de baghetă are un preţ de 795 de euro,  adică valoarea a 900 de  de pâini tip baghetă de 250 de grame. Poșeta sub formă de Croissant are acelaşi preţ.

Pe reţelele de socializare, oamenii au făcut comentarii legate de cele două produse. Pe Twitter, internauţii au criticat mai mult preţul prea mare al gentuțelor.  Unii spun că adoră poșetele, dar se tem că vor fi atacați de porumbei în timp ce-și etalează poșeta care arată ca o baghetă autentică.