• SnackFutures Ventures, divizia de investiții a Mondelēz International, a preluat o parte din acțiunile Urban Legend, o companie britanică de panificație cunoscută pentru gogoșile sale mai sănătoase.
Mondelēz International, deținătorul mărcilor globale de dulciuri Cadbury, Oreo și Milka, a anunțat că divizia sa de investiții, SnackFutures Ventures, a preluat o participație minoritară în Urban Legend, o companie de panificație care a adoptat trendul „better for you” (mai bun pentru tine) crescând rapid în popularitate în preferințele consumatorilor din Marea Britanie.
Fondată de omul de știință și antreprenorul Anthony Fletcher în 2021, Urban Legend este specializată în versiuni mai sănătoase ale gogoșilor, folosind tehnologia patentată de prăjire „air-frying” pentru a reduce semnificativ conținutul de zahăr, grăsimi și calorii. Produsele Urban Legend conțin cu 30 până la 75 % mai puțin zahăr, grăsimi și calorii decât gogoșile tradiționale, iar fiecare sortiment nu conține mai mult de 200 de calorii. În ciuda abordării conținutului redus de calorii, marca oferă o gamă largă de gogoși, inclusiv cele cu umpluturi cremoase, glazuri și glazuri.
„Urban Legend este bine poziționat pentru a revoluționa categoria produselor proaspete de patiserie din Marea Britanie”, a declarat Richie Gray, președintele SnackFutures Ventures într-un comunicat de presă. „Suntem încântați de potențialul de creștere al mărcii, de accentul pus pe «răsfățul conștient» și de oportunitatea de a ajuta Mondelēz să construiască abilități în spațiul de patiserie proaspătă tip «better for you» care se află în creștere rapidă.”
Tehnologie „air-frying”
În prezent, portofoliul Urban Legend include 12 sortimente vândute în aproape 200 de magazine din Anglia, cu produse expuse în vitrine de panificație independente. Utilizarea inovatoare de către brand a tehnologiei „air-frying” i-a permis să ofere opțiuni mai sănătoase fără a sacrifica gustul sau textura.
„Ca om de știință și susținător al stării de bine, am văzut o nevoie și o oportunitate de a aborda inovarea într-una dintre cele mai dificile categorii și de a aduce ceva cu adevărat unic în patiseria proaspătă”, a declarat Anthony Fletcher, fondator și CEO al Urban Legend pentru presă. „Combinația de tehnologie inovativă și dezvoltare extensivă de rețete ne-a permis să fim primii care livrează gogoși și produse de patiserie iconice cu mai puțin zahăr, grăsimi și calorii în sudul Angliei. Un partener precum Mondelēz oferă o oportunitate enormă de a extinde această abordare în întreaga Europă și în întreaga lume.”
Produsele Urban Legend sunt non-HFSS, vegetariene și nu conțin coloranți sau arome artificiale, aliniindu-se cererilor consumatorilor pentru produse de patiserie mai sănătoase și mai naturale.
În plus față de investiția în Urban Legend, Mondelēz a anunțat recent că intenționează să achiziționeze o participație majoritară semnificativă la Evirth, un producător chinez de top de prăjituri și produse de patiserie. Această mutare reprezintă un pas esențial în strategia Mondelēz de accelerare a creșterii în categoria prăjituri și produse de patiserie, un sector care a devenit un obiectiv central alături de prezența sa consacrată în sectorul de ciocolată și biscuiți.
Sursa articol: Comunicat de Presă
Articol realizat de Gabriela Dan, Redactor-Șef Arta Albă
Citiți pe Arta Albă și: Lidl și celebrul designer Nikolas Bentel lansează „geanta croissant”