•Colaborarea dintre Lidl și designerul Nikolas Bentel are ca scop strângerea de fonduri pentru caritate, toate veniturile obținute din vânzarea genții croissant fiind donate.
Lidl a colaborat cu renumitul designer de modă, Nikolas Bentel, pentru a crea un obiect unic: o geantă din piele în formă de croissant, lansată ca ediție limitată. Această colaborare vine în contextul popularității tot mai mari a accesoriilor neobișnuite pe rețelele sociale, precum geanta în formă de pungă de chipsuri de la Harrods sau geanta Moschino inspirată de McDonald’s. De altfel Nikolas Bentel este și creatorul viralei Pasta Bag.
Geanta, denumită „croissant purse”, va fi vândută la prețul de 50 de lire sterline, este realizată din piele moale și include un fermoar auriu și un jeton pentru coșul de cumpărături, toate încastrate într-un design care îmbină stilul modern al unui clutch cu tradiționalul aspect al unei pungi de hârtie de la brutărie.
Această lansare ține să sublinieze popularitatea croissantelor de la Lidl, vândute, conform datelor companiei, într-un ritm de 122 pe minut, fiind foarte apreciate de cumpărători. Toate veniturile obținute din vânzarea acestei genți vor fi donate în scopuri caritabile.
Sursa foto și articol: https://www.indy100.com/viral/lidl-croissant-bag-nikolas-bentel; https://www.nikolasbentelstudio.com/shop
Articol realizat de Gabriela Dan, Redactor-Șef Arta Albă
Citiți pe Arta Albă și: O marcă de lux din Italia a lansat poșete în formă de baghetă şi croissant