Batoanele de ciocolată – creștere a consumului cu 8%

• Segmentul de batoane de ciocolată din România a înregistrat în 2022 un volum de creștere de 8%, revenind la nivelul de dinainte de pandemie.

Această creștere a segmentului batoanelor de ciocolată, care reprezintă 20% din piața de dulciuri, a fost influențată de revenirea la birouri a consumatorilor, vânzările de gustări dulci reluându-și avântul.

Restricțiile impuse de autorități în perioada pandemică au influențat comportamentul consumatorului în ceea ce privește toate aspectele, iar sectorul de dulciuri nu a fost nici el evitat.

Batoanele de ciocolată

Alina Barbu, Senior Brand Manager Nestlé Confectionery afirmă: „Faptul că românii au fost obligați să stea în locuințe, a condus aproape imediat la scăderea vânzărilor de batoane de ciocolată, dar au crescut instant, în compensație, vânzările de tablete și ciocolată de gătit, precum Nestlé Dessert, pe fondul consumului casnic.

Până la finalul anului 2022, situația s-a reechilibrat: am înregistrat o creștere puternică mai ales pe brandul KitKat, dar și pe Lion. Iar 2023 poate fi considerat un an normal, după fluctuațiile din ultimii trei ani. Pe acest fond de optimism în ceea ce privește consumul, reiterăm îndemnul de a consuma cu moderație câte puțin din toate și mai ales, de a avea o alimentație echilibrată și un stil de viață sănătos”.

Batoanele de ciocolată

Cum populația din România în 2022 și-a reluat treptat activitățile de dinainte de pandemie, în ceea ce privește sectorul alimentar, analiștii companiei Nestlé remarcă o creștere în volum a vânzărilor de batoane de ciocolată. Revenirea la locul de muncă după perioada de  „work-from-home“ a determinat creșterea cererii de „gustări” rapide.

Grupul Nestlé este prezent în România din 1995, printre brandurile din portofoliul său numărându-se NESCAFÉ, Nespresso, Nesquik, Chocapic, KitKat, Lion, JOE, After Eight, Maggi, Purina sau NAN. În România, Nestlé s-a implicat și în inițiative ecologice și de responsabilitate socială.

Sursa articolului Agrofood.ro.

Articol realizat de Gabriela Dan, Redactor Arta Albă

Citiți pe Arta Albă și:Or Noir™ – Un ciocolatier român descoperă „Aurul Negru“!

Înscriere la Newsletter

Articole similare

Comentarii

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Instagram

Articole recente

*Prin completarea câmpurilor ești de accord cu prelucrarea datelor cu caracter personal conform GDPR și înscrierea la Newsletter Arta Albă.