• Brașov, 23-24 octombrie 2024 – Rheon, Zeelandia și Nova Pan au susținut în parteneriat un eveniment adresat liderilor din industria de panificație, patiseriei și cofetărie.
Acest eveniment demonstrativ, organizat de Nova Pan și desfășurat la sediul companiei din Brașov, în spațiul special destinat unor astfel de ocazii, Baking Show, a oferit participanților, profesioniști de top din domeniu, oportunitatea de a descoperi cum pot crea produse inovatoare cu ajutorul tehnologiei japoneze de ultimă generație de la Rheon și soluțiilor unice oferite de Zeelandia.
Demonstrațiile au evidențiat soluții aplicabile imediat în afacerile din domeniile amintite, evenimentul oferind o perspectivă unică asupra modului în care tehnologia japoneză de top – prin echipamentul Cornucopia KN 551 pus la dispoziție de compania Rheon – și ingredientele inovatoare oferite de Zeelandia pot transforma procesele de producție, crescând eficiența și conferind un plus de calitate produselor obținute.
Inovație tehnologică
De asemenea, a reprezentat o oportunitate unică de a interacționa cu alți profesioniști din industrie și de a împărtăși experiențe valoroase. Importanța acestui eveniment a fost subliniată și de Dl. Ciprian Brebeanu, CEO Nova Pan: „ Dat fiind implicarea noastră într-un proiect de o asemenea anvergură, pe care dorim să-l continuăm și în anul 2025, credem ca astfel de evenimente sunt foarte importante.
În cadrul acestui proiect intenționăm să-i invităm pe cei mai importanți furnizori ai noștri, care să transfere din experienta lor tehnologică producătorilor din România.
Și asta pentru că vedem în continuare pe rafturile marilor magazine multe produse din import, România fiind prezentă pe piețele externe doar prin câteva branduri, cunoscute și la nivel național. Ar trebui ca balanța să se echilibreze. Dar acest lucru se poate realiza doar transformând ideile în realitate. Ne dorim să prezentăm producătorilor români, idei de produse și modalitatea cum pot fi transformate aceste idei în realitate.
România beneficiind încă de fonduri europene – sunt câteva măsuri de finanțare actuale și pentru acest acest sector – ar fi regretabil să nu creștem gradul de tehnologizare în prelucrarea materiei prime.” a declarat acesta.
În ceea ce privește așteptările pe care le are Nova Pan în calitate de organizator, Dl. Brebeanu a adăugat: „În decursul celor 23 de ani de existență, Nova Pan și-a dezvoltat o viziune la 360 de grade, încercând să ofere clienților săi un complex de servicii și produse.
Prin acest eveniment venim să întărim această viziune, oferind clienților noștri posibilitatea de a avea acces la tehnologii moderne. În acest fel, dorim ca Nova Pan să fie recunoscut ca un partener de încredere de cât mai mulți producători români.”
Demonstrații live
Și Dl. Ovidiu Bocăniciu, managing director al Zeelandia România, a ținut să sublinieze oportunitatea deosebită oferită de astfel de acțiuni: „Zeelandia este orientată către clienții din industria de panificație, patiserie și cofetărie, cu prioritate către segmentul mari industriali, ca furnizor de soluții integrate, iar abordarea făcută în acest tandem cu Nova Pan, cunoscut furnizor de utilaje și inclusiv partener Rheon, ne ajută atât să facem cunoscut portofoliul de produse și expertiza, dar să și identificăm nevoile specifice ale acestor clienți și să le livrăm soluții optimizate.
Prezența și contactul direct cu clientul în cadrul acestor demonstrații live aduc cu siguranță valoare adăugată ambelor părți, atât Nova Pan și, în acest caz specific, Rheon, cât și Zeelandiei. A fi la curent cu ultimele tehnologii și echipamente face parte din atributele noastre de bază. Contactul permanent și dialogul cu clienții industriali ne ajută atât pe noi, cât și pe producătorii și furnizorii de echipamente, să identificăm nevoile producătorilor de panificație și cerințele consumatorilor finali.
Suntem parteneri Rheon în Germania, parteneriat pe care acum îl extindem în România și ne propunem să îl dezvoltăm atât pentru ingrediente specifice pieței românești, cât și în ideea de a sprijini producătorii locali în efortul de listare a produselor lor în marile rețele de retail europene. Identificarea de soluții personalizate fiecărui producător industrial de panificație ajută la o diversificare a sortimentației și la o atractivitate mai mare a sectorului de retail către achiziția de produse fabricate local în România.”
Despre Rheon
Calitatea de neegalat a tehnologiei japoneze a impus compania Rheon în sectorul de panificație și patiserie, aceasta oferind de-a lungul timpului echipamente performante menite să revoluționeze producția de alimente la nivel mondial.
Dacă în mai 1968 compania japoneză pătrunde pe piața americană, din 1974 își deschide reprezentanța din Dusseldorf, Germania, pentru a deservi zona europeană, africană și Orientul Mijlociu. De la înființare și până în prezent, compania Rheon a fost în dezvoltare continuă, atât pe partea de mașini automate pentru obținerea de produse umplute, cât și pe partea de divizoare de aluaturi cu hidratare ridicată.
Despre Zeelandia
În România, Zeelandia și-a început activitatea în anul 1997, continuând să urmeze principiile fondatoare ale companiei-mamă. Zeelandia Romania a evoluat rapid, devenind un partener de încredere pentru brutării, patiserii si cofetarii din întreaga țară. Viziunea Zeelandia a fost întotdeauna aceea de a inova și de a oferi soluții sustenabile care să ajute clienții să răspundă cerințelor în schimbare ale consumatorilor. Această viziune se reflectă în fiecare aspect al afacerii, de la dezvoltarea de noi produse și tehnologii până la suportul oferit clienților pentru optimizarea proceselor de producție.
Despre Nova Pan
Din 2001, Nova Pan este alături de profesioniștii din domeniul de morărit, panificație, patiserie, cofetărie, ciocolaterie și gelaterie, oferind, permanent, soluții de înaltă tehnologie, în conformitate cu creșterea exigențelor pieței de profil de-a lungul anilor.
Nova Pan și-a câștigat reputația de furnizor de încredere, oferind pe piața din România echipamente performante, produse de companii de renume mondial, consolidându-și în același timp angajamentul față de clienți prin evoluția continuă și prin oferirea soluțiilor inovative din domeniu.În prezent, compania are mai multe divizii specializate în: vânzări de echipamente și piese de schimb, asistenţă tehnică, integrare de linii industriale cu diferite grade de automatizare, producţie clipband, vânzări ustensile şi accesorii.
Articol realizat de Gabriela Dan, Redactor-Șef Arta Albă
Citiți pe Arta Albă și: Interviu acordat de Dl. Ciprian Brebeanu, cofondatorul companiei Nova Pan, Ziarului Financiar