Macarons-urile franțuzești – simbolul vieții occidentale în China

Cererea de bunuri de lux în stil occidental în China a fost în creștere, iar dulciurile premium, cum ar fi macarons și produsele de patiserie franțuzești devin un trend.   

Potrivit Daxue Consulting, o firmă de consultanță din Shanghai,  între 2010 și 2015,  statisticile arată că importul de bunuri occidentale de lux, raportat la populația ţării, a crescut  de la 4.560 de dolari per capita, pâna la 8.000 de dolari.  Produsele care reflectă stilul occidental sunt solicitate mai ales de tinerii millenials, care consideră macarons un bun de lux.  De altfel, vânzările online din acest desert au depășit 434 de milioane de dolari, iar cel mai mult se caută brandurile celebre cum ar fi Angelina, Pierre Marcolini sau Jean-Paul Hevin Chocolatier, care și-au deschis magazine proprii în Shanghai și Beijing.

Macarons sunt incluse în meniurile unor cofetării de lux și sunt preferate în timpul savurării ceaiului de după-amiază. Mulți tineri nu numai că mănâncă macarons, dar postează și fotografii cu dulciurile, pentru a-și arăta statutul social.

sursa: www.bakeryandsnacks.com

 

 

 

spot_img

Înscriere la Newsletter

Articole similare

Comentarii

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

spot_img

Instagram

spot_img

Articole recente

*Prin completarea câmpurilor ești de accord cu prelucrarea datelor cu caracter personal conform GDPR și înscrierea la Newsletter Arta Albă.