Brutăriile, patiseriile, cofetăriile își pot deschide, rapid și gratuit, un magazin online prin Bakeronline.ro

 

Bakeronline.ro, prima platformă din România care oferă ocazia afacerilor mici și mijlocii din industria de panificație, cofetărie și ciocolaterie să treacă GRATUIT în online

Platforma Bakeronline.ro oferă ocazia afacerilor mici și mijlocii din industria de panificație, cofetărie, patiserie și ciocolaterie să treacă GRATUIT în online – în doar 72 de ore – și să ajungă astfel într-un mod profesionist la consumatorii lor, respectând regulile de distanțare fizică.
Acest proiect vine în întâmpinarea nevoilor producătorilor din industria de profil, ale căror magazine sau laboratoare au fost închise sau și-au restrâns activitatea din cauza pandemiei. Industria de brutărie-patiserie și cofetărie este foarte slab digitalizată, deși oferă produse esențiale pentru consumatorii din întreaga lume.
Puratos România, unul dintre cei mai importanți jucători globali în producția de materii prime pentru industria de panificație, patiserie și cofetărie, lansează în premieră în România, platforma virtuală www.bakeronline.ro, după un model de succes din Belgia.

Ce câștigă producătorii

Platforma Bakeronline vine cu o multitudine de beneficii. Facilitează de planificarea și managementul stocurilor, în paralel cu reducerea pierderilor – fiecare producător va putea să își gestioneze mai ușor comenzile și să reacționeze la fluctuațiile cererii de produse. Afacerile care se înscriu în platformă beneficiază și de informații despre cum se adminstrează un magazin online, dar și de consultanță de promovare și marketing.

Costuri ZERO până la 31 august

Până la 31 august, toți cei care se înscriu pe platformă au costuri zero de funcționare. După această dată, costurile cu magazinul online de pe bakeronline vor fi de 200 de lei pe lună. În prezent, 5 afaceri cu renume local și național, din București, Brașov, Baia Mare, Cluj-Napoca și Craiova sunt deja înscrise pe platformă. Este vorba despre:
• Ciprian Zobuian – unul dintre cei mai de succes artisan patissier-chocolatier din România, cunoscut pentru food-truck-ul său cu profiteril și cannolli, prezent la marile fetivaluri, dar și pentru cursurile de ciocolaterie pe care le susține
• Aura Tobescu – ciocolatier artizan, primul roman participant la Salon du Chocolat din Paris, fondator Chocolatist, cu atelier în Brașov.
• Brutăria Giropa – business de familie din Baia Mare, înființat în anul 1994, cunoscută și apreciată în rândul comunității pentru Pita Moroșană dar și specialitatea casei – prăjitura cu brânză și stafide.
• Brutăria Ioasim – business de familie, înființat în 2001 în Cluj-Napoca, ce pune accent pe calitatea ingredientelor folosite în produsele cu specific local, îndrăgite de consumatori, cum ar fi Baigli Spic
• Patibona – afacere de familie cu tradiție de 20 de ani, un lanț de cofetării din Craiova, cu produse realizate cu mare grijă și dedicare de cofetari pasionați.

Ce câștigă clientul final

Această abordare este nouă și pentru consumatorii care nu sunt obișnuiți cu ideea de a cumpăra pâine, ciocolată sau prăjituri online, în condițiile în care alegerea acestor produse este una extrem de emoțională. Avantajul trecerii în online pentru consumatorul final este faptul că aceștia au acces la mai multe informații despre produsele pe care le comandă – pot vedea întreaga ofertă și varietate “expusă“ online, pot afla mai multe informații din descrierea fiecărui produs, pot afla despre alergenii din compoziție și pot fi mai receptivi la promoțiile oferite de fiecare producător. La final, au opțiunea de a plăti online și de a alege dacă să își ridice comanda sau să opteze pentru livrare la domiciliu.

Despre Bakeronline

Bakeronline este un start-up belgian de tehnologie partener Puratos Group, aflat într-o continuă expansiune în Franța, Olanda, Germania, Spania, Chile și Costa Rica. Misiunea sa este să facă accesibil e-commerce-ul artizanilor din alimentație (patiseri, brutari, ciocolatieri, cofetari). Practic, cu tehnologia Bakeronline ți se construiește rapid un magazin online complet funcțional (cu tot cu modalitatea de plată online și gestiunea produselor vândute) în doar 72 de ore de la trimiterea documentelor, ți se pune la dispoziție și un kit de comunicare offline (vizualuri gata machetate pe care să le printezi în jurul magazinului ca să semnalizezi că vinzi online), ți se urcă produsele în shop cu tot cu poze și descrieri și ai parte și de training online din partea echipei ca să știi cum să îl gestionezi singur mai departe.

Bakeonline.ro lansează provocarea “Adu-l în online!”

Odată cu lansarea bakeronline.ro, Puratos lansează și provocarea ”Adu-l în online” prin care îi încurajează pe românii din toate orașele țării să își îndemne cofetăria, patiseria, brutăria sau ciocolateria preferată să treacă în online, cu un magazin virtual pe platforma bakeronline și să își extindă canalele de livrare a produselor către comunitate.

Despre Puratos

este unul dintre cei mai importanți producători globali de materii prime inovative, cu expertiză în aplicaţii finite pentru industria de panificaţie, patiserie şi ciocolaterie. Compania a fost fondată în Belgia în 1919, cu sediul central la Bruxelles, are peste 9000 de angajaţi în 71 de ţări, deține 63 de unităţi de producţie şi 88 de centre de inovaţie, oferind clienților ingrediente calitative și nutritive adaptate cerințelor locale. Produsele Puratos sunt comercializate în peste 100 de ţări.
Puratos România oferă materii prime pentru sectorul alimentar şi servicii specializate clienților săi din sectorul industrial, artizanal și retail printr-o reţea de 12 filiale la nivel național şi prin cele două centre de inovație, din București și Cluj-Napoca, destinate testării de produse și ingrediente inovatoare. Compania a fost înființată în anul 1995, în București, având în prezent o unitate de producție în județul Ilfov, cu trei linii de producţie distincte (linie de margarină, linie de mixuri pentru patiserie şi brutărie, respectiv o linie pentru umpluturi cu fructe, creme pe bază de apă și glazuri) şi 150 de angajaţi. Puratos România este unul dintre principalii jucători din sectorul de ingrediente pentru industria alimentară, având un portofoliu extins de produse, printre care maiele active și inactive, cereale încolțite și infuzate în maia lichidă, ciocolată belgiană Belcolade, umpluturi cu fructe, glazuri, creme fine pentru deserturi.

Prin această platforma compania își propune ca până la finalul anului, să adune o comunitate de peste 100 de producători care să aibă magazine virtuale active și care să genereze vânzări de cel puțin 1 milion de lei. Investiția inițială în platformă este de peste 30.000 de euro. “Cu siguranță, este un proiect în care am investit și vom continua să investim nu doar anul acesta. Este nevoie de un angajament pe termen lung pentru a susține industria să se adapteze la <<noul normal>>”, a mai explicat Gabriela Bereș, Director Regional Europa Centrală și de Est în grupul Puratos.

spot_img

Înscriere la Newsletter

Articole similare

Comentarii

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

spot_img

Instagram

spot_img

Articole recente

*Prin completarea câmpurilor ești de accord cu prelucrarea datelor cu caracter personal conform GDPR și înscrierea la Newsletter Arta Albă.