Pakmaya obține locul l la categoria „Drojdie proaspătă”| BEST BUY AWARD 2019/2020

Cel mai recent studiu realizat în rândul consumatorilor români  poziționează Pakmaya ca brandul cu cel mai bun raport calitate – preț pe segmentul drojdiei proaspete din România. Distincția vine din partea ICERTIAS (International Certification Association GmbH), ca urmare a rezultatelor noului sondaj Best Buy Award General III 2019/2020*.

Cercetarea s-a bazat pe voturile a 1.200 de consumatori români. Întrebați care este „numele producătorului sau furnizorului de drojdie proaspătă care, conform experienţei dumneavoastră personale sau a celor apropiați dumneavoastră, oferă cel mai bun raport calitate-preţ de pe piaţa românească”, cei mai mulți au votat în favoarea Pakmaya, singurul producător din România. Pentru această categorie, am concurat cu alte branduri din industrie, fiind desemnați de majoritatea respondenților drept producătorul care oferă românilor drojdie proaspătă de calitate la cel mai bun preț de pe piață. Astfel, certificatul reprezintă o garanție la nivelul pieței, cu o valabilitate de doi ani.

Distincția Best Buy Award 2019/2020 este un motiv de mândrie pentru Pakmaya, deoarece întărește statutul brandului ca lider în România când vorbim despre piața de drojdie de panificație. Mai mult decât atât, este o apreciere a eforturilor continue depuse de echipa noastră în cei 25 de ani de activitate pe piața din România: „Recunoașterea venită din partea Best Buy Award și a consumatorilor ne onorează foarte mult, având în vedere eforturile continue pentru a furniza clienților și partenerilor noștri drojdie de cea mai bună calitate. Știm că ingredientele Pakmaya se regăsesc în produse alimentare pe care le consumă aproximativ 15 milioane de români. Este o responsabilitate uriașă ce ne obligă să acordăm atenție deosebită calității produselor noastre” (Cristina Hanganu, Sales & Marketing Director Pakmaya România).


* Sondajul Best Buy Award 2019/2020 a avut loc în luna mai și a urmărit un eșantion de 1.200 de utilizatori români de Internet cu vârste de peste 15 ani. Acesta a fost realizat prin metoda Computer Assisted Web Interviewing – Deep Mind Awareness (CAWI – DEEPMA) cu scopul de a cunoaște experiențele și părerile consumatorilor cu privire la produsele și serviciile care oferă cel mai bun raport calitate – preț

Text: www.pakmayaprofesional.ro