• Produsul Anului este cea mai mare competiție a bunurilor de larg consum din lume și premiază inovația. Studiul de piaţă din 2021 a fost realizat online, pentru al 9-lea an consecutiv.
Înghețata Fulg de Nea cornet negru, din portofoliul Alpin 57 Lux, a câștigat titlul de Votat Produsul Anului 2021 la categoria îngheţată. Brandul primește dreptul de a folosi eticheta Votat Produsul Anului în toate materialele de comunicare și pe ambalaj, timp de 12 luni, începând cu luna mai 2021.
„Inovația este singura cheie către succes”
În total, 20 de produse, din categorii diferite – cum ar fi îngrijire corporală, cafea, nutriție sau detergenți, au fost declarate câștigătoare în urma votului consumatorilor. Evaluarea brandurilor participante a punctat următoarele aspecte: inovația, atractivitatea și intenția de cumpărare. „Deși contextul pandemic a împins limitele economice și sociale dincolo de ceea ce am știut și trăit vreodată, companiile și-au regândit strategiile, s-au adaptat noilor termeni, reușind astfel să își găsească ritmul pentru a continua demersurile inovative. Pentru că, mai mult decât oricând, în condiții de restriște, «inovația este singura cheie către succes, iar cu o inovație câștigătoare în competiție, poți revoluționa piața,” spune Philippe Gelder, CEO Voted Product of the Year Worldwide.
Studiul de piaţă din 2021 a fost realizat online
Votat Produsul Anului este un concept internaţional care premiază produsele inovative, activând în prezent în peste 40 de ţări. Studiul de piaţă din 2021 a fost realizat online, pentru al 9-lea an consecutiv, pe 23 de categorii, de Exact Business Solutions, pe un eşantion de 4.269 de consumatori români, reprezentativ pentru populaţia din mediul urban cu vârsta cuprinsă între 18 şi 65 de ani, utilizatori de internet. În 3 dintre cele 23 de categorii nu a fost desemnat câștigător.
În anul 2019 trei produse de panificație au fost desemnate câștigătoare la concursul “Votat Produsul Anului®”. Citiţi care au fost acestea în articolul dedicat din Arta Albă.
Cea mai mare competiție a bunurilor de larg consum din lume
Produsul Anului este cea mai mare competiție a bunurilor de larg consum din lume, înființată în Franta în 1987. Competiția funcționează în 44 de țări. În România, Produsul Anului este reprezentat de agenţia Media Concept Store, care coordonează și gestionează activitățile întregului proiect, sub licența Product of the Year Worldwide, Bruxelles, Belgia, deținătorul mărcii şi conceptului Produsul Anului.
Sortimente Fulg de Nea
Înghețata Fulg de Nea îmbie de la prima vedere datorită cornetului care încorporează cu succes unul dintre cele mai iubite ingrediente din lume: cacaoa, sub forma de glazură la interior. Tentația este completată de o înghețată fină și delicioasă ornată din plin cu glazură de caramel sărat sau cacao. Inițial gama s-a lansat cu următoarele două sortimente:
o Fulg de Nea cornet negru cu înghețată de cocos, glazură de cacao și fulgi de cocos
o Fulg de Nea cornet negru, înghețată de caramel sărat și glazură caramel
Pe parcursul anului 2021, gama a fost extinsă cu alte două arome menite să răsfețe iubitorii de înghețată vara aceasta:
o Fulg de Nea cornet negru cu înghețată de vanilie, glazură de cacao și biscuiţi negri
o Fulg de Nea cornet negru cu înghețată de ciocolată, biscuiți negri și glazură de cacao