CARNEXPO Grill 2021 a fost un adevărat spectacol gastronomic, un eveniment dinamic în care chefi de top ai bucătăriei românești au susținut o serie de show-uri culinare, cu accent pe promovarea produselor locale. A doua ediție a CARNEXPO Grill a fost și mai spectaculoasă decât cea din 2020, prin prisma prezenței celor mai importante companii din industria cărnii, sectorul HoReCa și retail, care s-au reunit la Alba Iulia, în perioada 10-11 iunie. „Datoria noastră, a tuturor, este să promovăm produsele locale românești și să identificăm soluții complete pentru industria cărnii, HoReCa și pentru retail. Trecem printr-o perioadă grea pentru secorul HoReCa și prin acest eveniment vrem să demonstrăm că suntem cu toții puternici și pregătiți să dezvoltăm gastronomia românească”, a declarat Eugen Capra, General Manager CARNEXPO Grill.
CARNEXPO Grill susține lupta împotriva risipei alimentare
Noul format de eveniment, desfășurat pentru al doilea an consecutiv într-o locație de top din România, a avut rolul de a stabili noi conexiuni între participanți, dar și de a prezenta carnea într-o modalitate modernă, sub formă unor show-uri culinare interactive. CARNEXPO Grill a fost un eveniment business-to-business, unde specialiștii din industria cărnii, HoReCa, retail, furnizori de echipamente, au avut ocazia să își împărtășească ideile, know-how-ul și să pună bazele unor parteneriate noi. Organizatorii CARNEXPO Grill susțin lupta împotriva risipei alimentare, astfel că tot surplusul de preparate gătite în cele două zile ale evenimentului a fost donat către persoane defavorizate.
„Viitorul nostru va fi GRILL FEST”
„În ultimii 15 ani, împreună cu Eugen Capra, inițiatorul CARNEXPO Grill, am pus bazele mai multor proiecte, printre care revista de specialitate INDUSTRIA CĂRNII.RO, AgroFood, EuroMeatNews.com – site-ul nr. 1 la nivel global, Anuarul INDUSTRIA CĂRNII.RO și expoziția CARNEXPO. Pe lângă aceste proiecte importante, viitorul nostru va fi GRILL FEST – primul festival de carne dedicat consumatorilor din România”, a afirmat Dorinel Niculae, Project Manager CARNEXPO Grill.
Burgerul de aur a fost realizat din ingrediente premium
Conceptul GRILLFEST a fost lansat în cadrul CARNEXPO Grill, iar lansarea a cuprins și o premieră pentru piața din România. Burgerul în valoare de 1.000 de euro, a fost realizat sub semnătura lui Chef Iulian Olaru, fost concurent Chefi la Cuțite. Golden Burger a fost preparat din ingrediente premium: carne de vită românească Black Angus, caviar negru și auriu produs în România, chifle, brânzeturi și legume de proveniență locală, și a fost ornat cu foiță de aur de la Cofetarul Isteţ. La final, Cheful împreună cu organizatorii au tăiat cu sabia marele burger și l-au oferit spre degustare spectatorilor. Organizatorii și-au propus că evenimentul GRILLFEST să devină cel mai mare festival dedicat cărnii și gastonomiei din România.
Prima ediție internațională a evenimentului
Pentru ediția din acest an, promotorii CARNEXPO Grill și-au unit forțele cu specialiștii din domeniul HoReCa pentru a lansa strategii menite să dezvolte gastronomia românească și pentru a sprijini echipele naționale de seniori și juniori ale României. În cadrul CARNEXPO Grill 2021, Asociația Națională a Bucătarilor și Cofetarilor din Turism (ANBCT) a pus la dispoziție toate cunoștințele sale pentru realizarea și promovarea produselor românești. După edițiile de succes din România, organizatorii CARNEXPO Grill pregătesc o nouă ediție de top, prima ediție internațională a evenimentului, ce se va desfășura în perioada 24-25 iunie 2021, la Castel Mimi din Republica Moldova.