Harmopan a câștigat concursul organizat de Pakmaya

Pakmaya, singurul producător de drojdie de panificație din țară, a împlinit 25 de ani de activitate în România, prilej cu care a organizat un concurs în mediul online. 21 de companii s-au înscris în competiție, marele premiu fiind câștigat de Harmopanunul dintre partenerii de încredere Pakmaya.

În prag de sărbătoare, Pakmaya și-a dorit să își cunoască și mai bine clienții, descoperind valorile în care aceștia se regăsesc. Drept urmare, mecanismul campaniei desfășurate în perioada 15.10.2019 – 10.12.2019 a constat în încărcarea unei fotografii de echipă și menționarea principalei calități care definește echipa respectivă. 21 de companii din România au dat curs invitației, fotografiile lor fiind publicate pe platforma online dedicată concursului.

La Pakmaya, determinarea, spiritul de echipă și loialitatea sunt cele care îi ghidează zi de zi în drumul spre succes. Alte valori, menționate de companiile înscrise în concurs, sunt: creativitatea, motivația, responsabilitatea, respectul, organizarea, optimismul și prietenia. Harmopan, echipa câștigătoare, s-a autocaracterizat ca fiind creativă.

~ Echipa câștigătoare Harmopan ~

Cu ocazia aniversării, Pakmaya – unul dintre cei mai importanți producători de ingrediente profesionale pentru brutării, patiserii, cofetării și ingrediente destinate consumului casnic, a dorit să răsplătească implicarea celor cu care lucrează zi de zi, a celor care cred în produsele lor și le folosesc în business-urile lor. Premiul câștigat de Harmopan a constat în:

  • Voucher eMAG în valoare de 2.500 lei (pentru participant)
  • Discount de 25% la produsele Pakmaya, valabil timp de un an (pentru companie, în limita a 1000 lei/lună)
  • 25 de ore de instruire și consultanță din partea specialiștilor Pakmaya (pentru companie)

„Mulțumim tuturor pentru participare, rămâneți alături de noi pentru a continua să creștem împreună!” a precizat Pakmaya pe pagina de Facebook în ziua în care a desemnat câștigătorul. De asemenea, Cristina Hanganu, Sales & Marketing Director Pakmaya, a declarat pentru Arta Albă: Ne-am dorit mai mult decât o simplă campanie aniversară și simțim că ne-am apropiat mai mult de partenerii noștri, descoperind că valorile care ne definesc pe noi sunt împărtășite și de către aceștia. A fost o surpriză să aflăm că echipa câștigătoare este echipa Harmopan, companie care folosește cu încredere produsele Pakmaya de foarte mulți ani. Ne-am bucura ca orele de instruire și dezvoltare rețete oferite ca premiu de specialiștii noștri să ajute business-ul Harmopan să crească în continuare alături de Pakmaya. De-abia așteptam să le cunoaștem întreaga echipă”.

 

Înscriere la Newsletter

Articole similare

Comentarii

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Instagram

Articole recente

*Prin completarea câmpurilor ești de accord cu prelucrarea datelor cu caracter personal conform GDPR și înscrierea la Newsletter Arta Albă.