• 5 to go și Corso, brand din portofoliul Macromex, au anunțat debutul unui parteneriat strategic în categoria de înghețată.
Parteneriatul se va concretiza prin lansarea unui mix perfect adaptat sezonului cald: înghețata Salted Caramel Caffe Latte. Această înghețată cu aromă de cafea și caramel sărat aduce împreună identitatea, viziunea și creativitatea celor două branduri 100% românești și promite o experiență savuroasă, intensă și răcoritoare.
Începând cu luna mai, 1 milion de înghețate Salted Caramel Caffe Latte vor fi disponibile pe piață, atât în locațiile 5 to go, cât și în rețelele de retail, pentru oricine dorește să se răsfețe cu un produs răcoros, aromat și energizant.
„Noul produs din portofoliu este conceput pentru succes și preconizăm că va intra rapid în trendurile verii. Combinația originală a celor două gusturi este gândită astfel încât să facă înghețata Salted Caramel Caffe Latte diferită și cât mai accesibilă. Le mulțumesc partenerilor noștri de la Corso, care ne-au oferit oportunitatea de a explora această nouă zonă și pentru mobilizarea exemplară care ne-a permis să lansăm produsul într-un moment optim.
Astfel, din luna mai, odată cu intrarea noului produs în portofoliul nostru și în meniul 5 to go, clienții au mai multe opțiuni, iar atunci când trec pragul cafenelelor pot savura nu doar cafea sau snackuri, ci și o delicioasă înghețată cu gust de cafea, desertul perfect de vară”, a declarat presei Radu Savopol, cofondator 5 to go.
Combinația câștigătoare: caramel sărat și cafea cremoasă
Colaborarea dintre 5 to go și Corso a fost inspirată de preferința consumatorilor pentru înghețată și cafea, iar Salted Caramel Caffe Latte oferă un amestec atrăgător de arome și texturi, combinând caramelul sărat și cafeaua cremoasă pentru a crea un gust unic în România.
„Să mizăm pe idei curajoase și combinații inedite de ingrediente pentru diversificarea palatei de gusturi este unul dintre dezideratele noastre de bază, excelent concretizat prin acest mix nu doar între înghețată și cafea, ci și între două branduri definite prin dedicare și performanță, astfel fiind îndeplinite premisele pentru competitivitatea și succesul produsului. Ne bucură demararea acestui nou parteneriat cu 5 to go și avem convingerea că se va înscrie pe lista proiectelor noastre de suflet și de succes”, a completat Albert Davidoglu, CEO Macromex.
Noul produs, Salted Caramel Caffe Latte, creat din ingrediente de top, se adresează în special tinerilor, pe care mizează să-i cucerească prin gust, design, unicitate și preț, având astfel potențialul de a seta noi trenduri în sectorul de gelaterie.
Sursa articolului: Comunicat de Presă
Articol realizat de Gabriela Dan, Redactor Arta Albă
Citiți pe Arta Albă și: Înghețata – plăcerea răcoritoare a unui desert cu o istorie fascinantă