Mars achiziționează compania Kellanova

• Tranzacția, anunțată în 14 august printr-un comunicat de presă, reunește două entități emblematice cu activități complementare și portofolii de mărci îndrăgite și va permite companiei Mars să continue să modeleze viitorul gustărilor și să servească mai mulți consumatori la nivel global.

Mars Incorporated, afacere de familie și lider internațional în produse pentru îngrijirea animalelor de companie, snacking și alimente, și Kellanova, companie nord-americană recunoscută la nivel global pentru producția de snackuri, cereale și noodles, alimente pe bază de plante și alimente congelate pentru micul dejun, au anunțat că au încheiat un acord definitiv prin care Mars a convenit să achiziționeze Kellanova.

Mars achiziționează compania Kellanova

Snacking-ul este o categorie mare, atractivă și durabilă care continuă să crească în importanță pentru consumatori. După finalizarea tranzacției, Kellanova va deveni parte a Mars Snacking, condusă de Andrew Clarke și cu sediul central în Chicago, permițând Mars să reunească și mai multe mărci îndrăgite pentru mai mulți consumatori la nivel global.

Mars intenționează să aplice abordarea sa dovedită de construire a brandurilor pentru a continua să cultive și să dezvolte brandurile Kellanova, inclusiv accelerarea inovației pentru a satisface gusturile și preferințele în continuă evoluție ale consumatorilor, investind la nivel local pentru a extinde aria de acoperire și introducând mai multe opțiuni nutriționale specifice.

Oportunitate de dezvoltare în industria de snacking

Mars achiziționează compania Kellanova

Kellanova este deținătoarea unor mărci iconice de gustări, inclusiv Pringles®, Cheez-It®, Pop-Tarts®, Rice Krispies Treats®, NutriGrain® și RXBAR®, precum și a unor mărci de produse alimentare îndrăgite, inclusiv Kellogg’s® (internațional), Eggo® și MorningStar Farms®. Cu o tradiție de peste 100 de ani, Kellanova are o experiență bogată tradusă prin calitate și inovație. Kellanova a avut în 2023 vânzări nete de peste 13 miliarde de dolari, fiind prezentă pe 180 de piețe și având aproximativ 23 000 de angajați.

Potrivit comunicatului oficial de presă, portofoliul Kellanova completează portofoliul Mars existent, care include mărci de snacking și dulciuri de miliarde de dolari precum SNICKERS®, M&M’S®, TWIX®, DOVE® și EXTRA®, precum și KIND® și Nature’s Bakery®. Mars deține, de asemenea, 10 mărci de îngrijire a animalelor de companie cu vânzări de peste 1 miliard de dolari, printre care ROYAL CANIN®, VCA®, PEDIGREE®, BANFIELD®, WHISKAS®, BLUEPEARL®, CESAR®, SHEBA®, ANICURA® și IAMS®. Cu mai mult de 150 000 de asociați în domeniile Petcare, Snacking și Food, Mars a înregistrat în 2023 vânzări nete de peste 50 de miliarde de dolari.

Mars achiziționează compania Kellanova

Toate mărcile, activele și operațiunile Kellanova devin proprietate Mars

În conformitate cu termenii acordului, Mars va achiziționa toate acțiunile în circulație ale Kellanova pentru 83,50 dolari pe acțiune în numerar, reprezentând o valoare totală de 35,9 miliarde de dolari. Toate mărcile, activele și operațiunile Kellanova, inclusiv mărcile sale de snacking, portofoliul internațional de cereale și noodles, alimentele pe bază de plante și micul dejun congelat sunt incluse în tranzacție.

Acordul a fost aprobat în unanimitate de consiliul de administrație al Kellanova. Tranzacția este supusă aprobării acționarilor Kellanova și altor condiții obișnuite de încheiere, inclusiv aprobărilor autorităților de reglementare, și se preconizează că va fi finalizată în prima jumătate a anului 2025. Acordul de tranzacție permite Kellanova să declare și să plătească dividende trimestriale în conformitate cu practica stabilită înainte de încheierea tranzacției.

Mars achiziționează compania Kellanova

Prin intermediul comunicatului de presă Poul Weihrauch, CEO și Office of the President al companiei Mars, Incorporated, a declarat: „Prin preluarea portofoliului Kellanova de branduri globale în creștere, avem o oportunitate substanțială pentru Mars de a dezvolta în continuare o afacere sustenabilă de snacking, potrivită pentru viitor.

Vom onora moștenirea și inovația din spatele mărcilor consacrate de snacking și produse alimentare ale Kellanova, reunind în același timp competențele noastre specifice pentru a oferi mai multe opțiuni și inovație consumatorilor și clienților. Avem un respect enorm pentru moștenirea istorică pe care Kellanova a construit-o și așteptăm cu nerăbdare să întâmpinăm echipa Kellanova.”

Mars achiziționează compania Kellanova

Un nou capitol al Kellanova ca parte a Mars

Steve Cahillane, președinte și CEO al Kellanova, a adăugat: „Aceasta este o asociere cu adevărat istorică, de o armonie culturală și strategică remarcabilă. Kellanova s-a angajat într-o călătorie de transformare pentru a deveni cea mai bună companie de snacking din lume, iar această oportunitate de a ne alătura Mars ne permite să accelerăm realizarea întregului nostru potențial și a viziunii noastre. Achiziția maximizează valoarea pentru acționari printr-o tranzacție integrală în numerar la un preț atractiv și creează oportunități noi și interesante pentru angajații, clienții și furnizorii noștri.

Suntem încântați de următorul capitol al Kellanova ca parte a Mars, care va aduce împreună talentul și capacitățile de top la nivel mondial ale ambelor companii și angajamentul nostru comun de a ajuta comunitățile noastre să prospere. Cu o experiență dovedită în cultivarea și dezvoltarea cu succes și sustenabilă a afacerilor achiziționate, suntem încrezători că Mars este o locație firească pentru mărcile și angajații Kellanova.”

Mars achiziționează compania Kellanova

Andrew Clarke, președintele global al Mars Snacking, a comentat: „Aceasta este o oportunitate extraordinară de a crea o afacere de snacking mai amplă, la nivel global, permițând Kellanova și Mars Snacking să își atingă potențialul maxim.

Kellanova și Mars împărtășesc istorii îndelungate de dezvoltare a unor mărci recunoscute și iubite la nivel global. Mărcile Kellanova extind semnificativ platforma noastră de Snacking, permițându-ne să răspundem și mai eficient nevoilor consumatorilor și să stimulăm creșterea profitabilă a afacerilor. Portofoliile noastre complementare, canalele de lansare pe piață și capacitățile de cercetare și dezvoltare vor declanșa o inovație sporită centrată pe consumator pentru a modela viitorul snacking-ului responsabil.”

Sursa articol și foto: Comunicat de Presă – Mars to Acquire Kellanova, august 2024 Media Assets

Articol realizat de Gabriela Dan, Redactor-Șef Arta Albă

Citiți pe Arta Albă și: Luca, cunoscutul lanț de simigerii, pătrunde pe piața din Polonia

Înscriere la Newsletter

Articole similare

Comentarii

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

spot_img

Instagram

Articole recente

*Prin completarea câmpurilor ești de accord cu prelucrarea datelor cu caracter personal conform GDPR și înscrierea la Newsletter Arta Albă.