• Pe 12 decembrie 2024, Brașovul a fost gazda evenimentului fwdBV Talks | Branding Communities, organizat de revista de business Forward Brașov împreună cu Agenția BrandBerry.
Anul 2024 a marcat o dublă premieră pentru revista Forward Brașov: lansarea seriei de evenimente fwdBV Talks și Gala oficială de premiere a Celor mai iubite branduri brașovene.
Evenimentul din 12 decembrie a oferit un prilej deosebit pentru recunoașterea brandurilor care influențează comunitatea brașoveană. Studiul realizat de Forward Brașov și BrandBerry le-a permis brașovenilor, pentru al nouălea an consecutiv, să voteze timp de o lună branduri locale pe care le consideră emblematice. Ei au fost invitați să indice, pe diferite categorii și fără sugestii predefinite, trei branduri pe care le apreciază sau le iubesc. De asemenea, au evaluat cele mai influente branduri din industrie, turism și cele mai importante companii angajatoare.
În urma voturilor, s-a stabilit clasamentul final al celor mai apreciate branduri, celebrat cu fast în cadrul galei.
Perspective valoroase din domeniul brandingului
„Credem în valoarea investiției de timp și energie pozitivă pentru a ne reuni, pentru a împărtăși idei și a stârni dezbateri care modelează o viziune informată asupra calității vieții noastre și a celor din comunitatea noastră și astfel am decis să continuăm seria de evenimente cu un moment emblematic pentru comunitatea de business din Brașov: anunțarea oficială a câștigătorilor Top 100 cele mai iubite branduri brașovene”, au anunțat organizatorii evenimentului.
Tot aceștia au adăugat: „Prin intermediul acestui eveniment dorim să aducem în fața dumneavoastră câteva dintre cele mai relevante voci din branding: employer branding, brand awareness sau community branding. Dorim să le ascultăm părerea și să dezbatem despre cum organizațiile își pot valoriza angajații, cum pot ajunge în comunități sau cum să transformăm comunitățile din brand local într-unul global. Credem că Viscri este un exemplu relevant.”
Moderatorul serii, Cătălin Ștefănescu, cunoscut pentru emisiunea „Garantat 100%” de la TVR1, a ghidat discuțiile și momentele de premiere. Alături de el, unii dintre cei mai relevanți speakeri în domeniul brandingului au împărtășit perspective valoroase:
- Doru Șupeală – Fondatorul Hacking Work, cu o prezentare despre Employer Branding: From Employer to Icon.
- Caroline Fernolend – Președinte al Fundației Mihai Eminescu Trust, discutând despre The Community Brand: Crafting Authentic Brand Awareness.
- Ștefan Chirițescu – Brand Strategist, cu tema Brand Awareness: Beyond the Logo.
Organizatori și parteneri
Evenimentul a fost organizat în parteneriat cu Universitatea Transilvania din Brașov și prezentat de ING Bank, având sprijinul unor sponsori principali precum Rokman și Nivea. Lista sponsorilor a inclus, de asemenea, companii precum Eren, Cosmopolit și Optimac. De asemenea evenimentul a beneficiat de sprijinul companiilor: Schuster, Luado, Cinema One, FlyLily, Tudor Tailor și La migdali. Partenerii media bizbrasov.ro, Zile și Nopți și Asociația Culturală Fanzin au contribuit la promovarea evenimentului.
În cadrul galei, au fost dezvăluiți primii trei câștigători ai titlului „Cele mai iubite branduri brașovene”, desemnați prin vot deschis de comunitatea locală:
Primul loc: Sergiana Grup;
Locul doi: Luado Chocolate;
Locul trei: Coresi.
Evenimentul fwdBV Talks | Branding Communities a reprezentat nu doar o celebrare a excelenței în branding, ci și o sursă de inspirație pentru comunitatea de afaceri locală, evidențiind importanța colaborării și a construirii unor branduri autentice, conectate cu valorile comunității.
Articol realizat de Gabriela Dan, Redactor-Șef Arta Albă
Citiți pe Arta Albă și: Interviu cu Dorian Lungu de la Luado Chocolate