Puratos lansează Mimetic Primeur 10% – soluția inedită pentru viennoiserie cu unt

În viziunea consumatorilor din întreaga lume, conceptul de viennoiserie franțuzească rămâne o referință importantă a calității produselor de patiserie proaspătă.

Straturile bine definite, aspectul auriu și gustul desăvârșit definesc cel mai bine croissantul perfect. Am dorit să aflăm care este și percepția consumatorului român despre produsele de viennoiserie de tip croissant. Am apelat la ajutorul Sensobus – laboratorul mobil de analize senzoriale și studii de piață al grupului Puratos – pentru a identifica nu doar percepția, ci și așteptările  consumatorilor din București și Cluj-Napoca privitor la produsele de patiserie proaspătă. Nu ne-a surprins faptul că mai bine de 70% dintre respondenți aleg să consume croissante proaspete dimineața, fie ca mic dejun, fie ca gustare intermediară, mai ales în timpul săptămânii. În urma studiului nostru am putut identifica și criteriile cheie pe care consumatorii le caută atunci când aleg un croissant: să fie proaspăt copt (peste 60%), gustul (41%) și ingredientele din rețetă (să fie cu unt – 32%). Este însă o provocare pentru clienții noștri brutari să creeze produse de viennoiserie
de calitate superioară pe o piață extrem de competitivă. Mimetic Primeur 10%, noua generație de grăsimi nehidrogenate pentru laminare, cu adaos de unt (10%) și maia din grâu, ce îmbină avantajele prelucrabilității margarinei în procesul tehnologic cu textura și calitatea untului în aplicațiile finale, fiind potrivit atât în procesele directe, cât și în procesele congelate. Cu Mimetic  Primeur 10%se obțin produse finite de calitate superioară, apreciate deopotrivă de consumatori pentru gustul delicat de unt, dar și de brutari / patiseri pentru ușurința de a realiza produse premium de patiserie cu unt.