Pan Food lansează brandul SPIRALINE (napolitane spirale)

Cu o gamă variată de produse dulci care amintesc de perioada copilăriei, Pan Food lansează trei tipuri de napolitane spirale, cu cremă de cacao, vanilie și cocos. Produsele se comercializează în prezent în magazinele din comerțul traditional, urmând a fi introduse și pe rafturile hipermarketurilor.

Un pachet de napolitane spirale ambalat individual cântăreşte 48 de grame, însă există și varianta de 256 grame sau 1,8 kilograme, cea din urmă fiind preferata magazinelor mici și mijlocii. Compania pregătește lansarea a noi sortimente de creme, bazându-se pe studiile și degustările efectuate: lapte și cacao, alune de pădure, fructe de pădure, lămâie sau rom.

Pan Food ține cont, încă de la începutul activității, de obiectivul cu care a pornit la drum, respectiv acela de a obține gustul perfect cu ingrediente simple și tradiționale. „Am clădit afacerea de la zero pe criterii solide, cum ar fi calitatea produselor și respectul față de consumatori”, a declarat Ioan Stanea, administratorul Pan Food.


Conform ROaliment, cifra de afaceri a companiei în 2019 este estimată la peste 20 milioane de lei. Pan Food a dezvoltat o gamă variată de produse în cei 18 ani de experiență, apreciată de români: ciocolata „Batonul Copilăriei”, prăjitura „Lica” cu foi de napolitană, nuga „Cindrel”, biscuiţii cu cremă „Șureanca”, nuci etc.